Треба спробувати наступні дії:
- Перевірте мережеві підключення від NVR до маршрутизатора.
- Перевірте чи ввімкнено функцію P2P на пристрої. ("Головне меню" > "Налаштування" > "Мережа" > "P2P")
- Перевірте чи вірно введена інформація для авторизації в мобільному додатку DMSS. Вам потрібно переконатися, що ім’я користувача та пароль правильні. (Це облікові дані для входу в систему.)
- Перевірте, чи правильний Серійний Номер пристрою для P2P. Ви можете використовувати мобільний телефон для сканування QR-коду на інтерфейсі P2P пристрою ("Головне меню" > "Налаштування" > "Мережа" > "P2P"), або ви можете перевірити інформацію в WEB-інтерфейсі пристрою.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.