Щоб користуватись колективними знаннями своєї команди, ви можете використовувати наш додаток Knowledge Capture.
За допомогою програми агенти можуть:
- Здійснити пошук у Довідковому Центрі, не залишаючи тікета;
- Додати посилання на відповідні статті Довідкового Центру в коментарях до тікетів;
- Додати внутрішній відгук до наявних статей, які потребують оновлення;
- Створювати нові статті, відповідаючи на заявки, використовуючи попередньо визначений шаблон.
Агентам ніколи не доведеться залишати інтерфейс тікета, щоб поділитися, позначити або створити знання, щоб вони могли допомогти клієнту, а також покращити ваші пропозиції самообслуговування для інших клієнтів.
Щоб розпочати, перегляньте нашу документацію щодо Knowledge Capture.
Вам необхідно створити шаблон для агентів, перш ніж вони зможуть почати створювати нові знання безпосередньо з тікетів.
Кілька ідей таких шаблонів наведені нижче. Ви можете скопіювати та вставити будь-який зразок шаблону нижче в нову статтю, додати до статті мітку KCTemplate, і все буде готово.
Шаблон запитань:
[Назва]
Запитання
напишіть питання тут
Відповідь
напишіть відповідь тут
Шаблон рішення:
[Назва]
Ситуація
напишіть тут симптоми
Рішення
пишіть рішення тут
Причина
напишіть тут причину
Шаблон інструкцій:
[Назва]
Мета
напишіть тут мету або завдання
Процедура
напишіть кроки тут
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.